Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Herb Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Sobota 23.09.2017

zaawansowane

Rejestryk, ewidencje, archiwa

Rejestry dostępne w dziale Organizacyjno – Administracyjnym

  • Rejestr skarg i wniosków
  • Rejestr upoważnień do przetwarzania danych osobowych
  • Ewidencja pracowników urzędu własnego
  • Rejestr pracowników zatrudnionych
  • Rejestr pracowników zwolnionych
  • Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników
  • Rejestr kontroli zewnętrznych
  • Rejestr kontroli wewnętrznych
  • Ewidencja delegacji służbowych
  • Ewidencja zwolnień lekarskich
  • Ewidencja urlopów wypoczynkowych
  • Ewidencja urlopów bezpłatnych
  • Ewidencja urlopów okolicznościowych i macierzyńskich
  • Ewidencja opieka nad zdrowym dzieckiem
  • Rejestr wydanych kart drogowych
  • Ewidencja wyjść prywatnych i służbowych poza Urząd
  • Rejestr wzorów dokumentów
  • Rejestr wydanych pieczęci
  • Ewidencja środków trwałych
  • Rejestr obsługi i remontów samochodu
  • Rejestr oświadczeń o przeprowadzeniu szkoleń bhp i ppoż
  • Rejestr wypadków przy pracy, w drodze do pracy, z pracy
  • Rejestr zamówień publicznych
  • Rejestr wydatków o wartości poniżej 30.000 euro (Rodzajowa Ewidencja Wartości)
  • Rejestr umów z kontrahentami, zleceń, zamówień
  • Rejestr zapytań ofertowych
  • Rejestr kancelaryjny (korespondencji wpływającej i wychodzącej)
  • Rejestr wniosków o udostępnianie danych osobowych
  • Rejestr upoważnień do kontroli

 

Rejestry dostępne w dziale Pośrednictwa Pracy

  • Rejestr pracodawców
  • Rejestr odmów przyjęcia ofert pracy do realizacji
  • Rejestr zgłoszeń ofert pracy
  • Rejestr zwolnień grupowych
  • Rejestr wniosków potrzeby objęcia pomocą oferowaną w ramach usług rynku pracy
  • Rejestr skierowań do pracy
  • Rejestr skierowań na kontakty socjalne
  • Rejestr wezwań
  • Rejestr skierowań na badania lekarskie do pracy, na staż (w tym osoby niepełnosprawne)
  • Rejestr wniosków pracodawcy zainteresowanych pomocą
  • Rejestr skierowań na Klub Pracy
  • Rejestr umów zawartych na prace interwencyjne
  • Rejestr umów zawartych na roboty publiczne
  • Rejestr zawartych umów na zatrudnienie wspierane
  • Rejestr umów staży dla bezrobotnych
  • Rejestr umów staży dla bezrobotnych – EFS
  • Rejestr wniosków w sprawie refundacji ze środków FP kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego
  • Rejestr umów z pracodawcami w sprawie refundacji ze środków FP kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego
  • Rejestr wniosków o przyznanie dodatku aktywizacyjnego
  • Rejestr giełd pracy
  • Rejestr Oświadczeń o zamiarze powierzenia pracy cudzoziemcom
  • Rejestr odwołań od decyzji

 

Rejestry dostępne w dziale Ewidencji i Rozliczeń

  • Ewidencja bezrobotnych
  • Ewidencja poszukujących pracy
  • Rejestr wydanych decyzji dotyczących zwrotu nienależnie pobranych świadczeń
  • Rejestr wydanych zaświadczeń dotyczących bezrobotnych i poszukujących pracy

 

Rejestry dostępne w dziale Poradnictwa i Rozwoju Zawodowego

  • Rejestry spraw i pism wychodzących dla danego symbolu klasyfikacyjnego
  • Rejestr porad indywidualnych
  • Rejestr porad grupowych
  • Rejestr umów w sprawie przyznania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej
  • Rejestr umów szkoleniowych
  • Rejestr umów dotyczących studiów podyplomowych
  • Rejestr umów dotyczących Krajowego Funduszu Szkoleniowego
  • Rejestry finansowe realizowanych zadań
  • Rejestr zapytań ofertowych

 

W Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach funkcjonuje Składnica Akt osób bezrobotnych i poszukujących pracy.

Dane ze Składnicy Akt udostępniane są zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Procedura uzyskiwania ze Składnicy Akt zaświadczeń przez osoby bezrobotne i poszukujące pracy lub osoby, które były zarejestrowane jako bezrobotne i poszukujące pracy:

  1. zaświadczenie wydaje się na pisemny wniosek osoby zainteresowanej,
  2. wniosek można przesłać na adres Urzędu bądź złożyć osobiście w sekretariacie tutejszego Urzędu (pok. 20, I piętro),
  3. zaświadczenie wystawiane jest w terminie ustawowym,
  4. zaświadczenie można odebrać osobiście w tutejszym Urzędzie (stanowisko INFORMACJA) lub zostanie przesłane za pośrednictwem poczty na adres wskazany we wniosku.

 

Wytworzył:
Jan Geras
Udostępnił:
Adam Kwidzyński
(2003-06-24 12:52:42)
Ostatnio zmodyfikował:
Adam Kwidzyński
(2016-04-13 10:23:37)
 
 
ilość odwiedzin: 444475

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X